Voting

Tuesday, February 1, 2011

Apa dah jadi ye???

Pagi semua.. sbb aku dapat update blog ni di waktu pagi.. heheh.. pagi kah?? teettt.. tgh relax2 depan tv tub2 dapat panggilan mengatakan ade sedikit permasalahan kat tugasan aku.. ape2 pun tugasan tu dah bertuko tahun pun.. aku dah pun buat kemaskini.. dah settle dah pun takde masalah yang timbul2 tub2 orang yang dok atas tu kate ade beberapa perkara yang tertunggak.. tertunggak?? ape halnye pulak, sedangkan semua dah settle dah.. ni lah kalau kerja tunggang langgang.. takde disiplin.. kite yang ikut prosedur ni plak jadi mangsa.. iksh2.. nak bercuti tenang2 pun tak boleh.. seb baik ade org memahami dan tahu kerja2 aku ni camne.. alhamdulillah.. tu lah kalau kerja ikut suka hati n kelam kelibut camtu lah jadinye.. tak pasal2 org lain jadi mangsa... aku faham yang kite ni manusia biasa.. jadi biasekanlah yang betul dan betulkanlah yang biasa.. mmg bukan mudah.. tp takleh ke nak cuba slow2.. step by step.. tul tak?? ikksshhh~!!! hampeh~!! sabau aje lah beb.... dugaan namenye ni... 

No comments:

Post a Comment