Voting

Tuesday, February 1, 2011

azam baru atau???

Ha... setiap kali tahun baru, adakah perlu pasang azam baru atau azam yang masih ada saki bakinya yang tahun lepas tu diforwardkan ke tahun yang berikutnya ye?? ape pendapat kengkawan semua?? yang pastinya setiap ape yang kita rancangkan atau jadualkan hendaklah dilaksanakan dengan usaha dan sedaya upaya kita agar ape yang kite impikan atau cita2kan akan tercapai...  betul tak? abis tu kalau ade yang tergendala atau pun tekandas dengan tidak sengaja macam mane plak?? jadi. kenalah kite teruskan juga ape yang kite dah rancangkan tu... ingat.. kite yang merancang tp tuhan yang menentukan.. dengan izin Allah segala ape yang kita inginkan andai disusuli serta diiringi dengan doa insyaAllah... akan dipermudahkan...

ye lah kan... dari gadis ni ( aku lah tu ) bujang la ni dah bergelar isteri orang.. alhamdulillah.. walaupun kami PJJ ( perkahwinan jarak jauh ) dia di selangor aku di johor.. tidak akan sedikit pun menjadi penghalang.. malah kami bertambah kasih dan sayang.. kuasa Allah bukan... kalau dah jodoh ye tidak kemana.... kami berkenalan pun di internet.. medam maya yang canggih.. tu pun bukan dirancang.. semuanya secara kebetulan.... macam aku cakap tadi... kuasa Allah.. ( kalau dah jodoh )... amin... 

oklah.. berbalik kite kepada topik kite tadi... wahhh macam serius je bunyiknye kan.. hahahah
azam.... ape lagi yang kite inginkan dan ape lagi yang tak cukup kat dunia ni??? adakah hanya nak mengejar kepuasan duniawi je... haaa sepatutnya perlukan keseimbangan dunia pun ye.. akhirati pun ye jugak.. barulah seimbang... :)

ok lah.. tetibe coretan aku ni di ganggu oleh adik aku... mr.donut a.k.a mr. yusof.. so.. nanti aku sambung lagi ye... n leh lah aku cari ilham yang mantop2 utk blog aku ni.. heheh.. seronok plak~!! yeeppiiee~!!

No comments:

Post a Comment