Voting

Thursday, February 3, 2011

Happy Rabbit year~~!! 2011

Akhirnya setelah sekian lame.. wah macam lame jerk kan... aku dapat jugak jenjalan ngan mak,adik sara n usop.. kami berempat ke rumah mak ngah.. dapat jugak jumpe makngah n pakngah sefamily.. sebelum tu temankan mak gi cari tudung utk dia pakai time rewang kat umah Ayahanda pak saat ahad ni..


arini kami langkah kanan kiri.. sampai2 je umah makngah, terus dia goreng pisang goreng.. pastu siap dia panaskan sup ayam untuk kami hirup2.. ape lagi bedal aje lah dah rezekikan.. heheh yang paling happening dak usop n adek sara lah.. heheheh... pastu.. tub2 kuar plak KFC.. huhuh tq lah pada makngah sefamily... kenyang kami balik umah.. alahai... moga Allah murahkan rezeki kalian sekeluarga..~!!


huhu.. tak sabo sebenarnya nak tunggu hari sabtu ni.. nak tahu nape?? haaa sbb my husband nak balik lah.. eeee... bestnye~!! rindu serindu rindunye.. alamak.. jiwang plak.. tp ape adehal.. suami i kan.. cewahhh~!!
dapatlah pra honeymoon lagi.. ate asik pra je bila kemuncaknye ek?? insyallah.. akan sampailah waktunye.. go with the flow kan.. amboi...


aku ada cadang nak bercuti ke bali.. tapi tak tau bila.. sebenonye adik aku yang cadangkan.. zaki kate gi bali best.. so ape lagi.. cepat2 lah buat pasport, n segera lah simpan duit.. leh shopping sakan nanti.. ni berangan lah dulu.. manelah tahu jadi kenyataan.. dapat jugak lah aku naik kapal terbang.. hahahah


malam ni tinggal mak, abah, aku n adik je kat umah.. usop kuar gi main boling ngan kengkawan dia.. zaki pun same.. biaselah dak bujang2 kan chill n hang up lah ngan kengkawan dia.. aku seperti biase ber blog n ber FB n ber 3G ngan suami tersayang... walaupun jauh kami ttp dekat... zaman dah canggihkan.. hehehhe time ni kedengaran gelak ketawa abh n emak layan cerita CJ7 kat tv3.. hahhaha... suka abah. mak pun tekeh keh keh keh jugak dibuatnye... maklumlah raye cina kan.. so 1 malaysia..semua cerita kat tv kite layan jerk.. 


ok lah.. disebbkan dalam minggu ni aku update blog guna lappy adik aku zaki.. tq to zaki sbb bagi pinjam lappy canggih dia ni.. jadi tak dapatlah aku nak upload gambo2 aku dok possing2 dengan suami n family.. jadi tunggu ajelah ye nanti.. insyaAllah... 


oklah.. setakat ni dulu... nanti kite sembang gebang lagi yer~!!  

No comments:

Post a Comment