Voting

Tuesday, February 1, 2011

berakhirnya sesuatu adalah permulaan bagi sesuatu yg baru...

Assalammualaikum semua.. aduhai.. dah lame sungguh tak mengupdate blog aku ni.. bukan nye sengaja tapi mmg aku betul2 bz.. yelah nak menghabiskan final exam tahun 2010 yang lepas.. dan alhamdulillah.. semuanya dapat ditempuhi dengan lancar dan insyaAllah mudah- mudahan akan tercapailah ape yang aku impikan selama ini.. berakhirnya aku di ipti adalah permulaan bagi sesuatu yang baru pasni.. ada kelapangan akan ku terus mencari dan menimba ilmu selagi terdaya akan kudrat ku ini.. dah selagi aku mendapat restu dari suami tercinta.. hehehe...


akhirnya dapat jugak aku menaip lagi kat blog yang dah lame aku tak jengah ni.. time2 macam ni teringat plak kat kengkawan seperjuangan di kampus ipti jb bersama pensyarah2 yang aku sayangi.. banyak betul jasa mereka kepada aku dan kengkawan aku di sana.. yang paling aku berterima kasih ialah DR.SUMILAH MARTO... dia lah yg ajar aku camne nak buat blog ni.. kalau tak.. agaknye aku masih belum celik IT secelik harini... tq puan.. :) moga Allah saje yang membalasnya... 
time2 rindu ni aku onn fb lah.. dapat gak sembang dengan bonda Rokiah Buyong n Tuan Hj Marwar.. rajin sungguh mereka melayan kerenah aku.. haaa tak di lupakan juga kat Madam Anawiyah... aku dah jatuh cinta dengan dia.. hehehhe
eeee kenangan terindah itu mmg sukar utk aku melupakannya...


aku nak kongsi hobi baru aku utk tahun 2011 ni.. korang nak tahu tak ape??? hahhhaaa aku suka masak~!! terutamanya buat kek coklat kukus siap ngan topping coklat yg mengiurkan ngan aku buat kuih apam dot2 "kau mampu" yang di tlh dikongsikan resepinya oleh kawan aku rohayu jaafaar... jadi jugak tau.. nanti aku akan uploadkan gambonye ye.. kalau nak resepi pun akan ku kongsikan... insyallah.. k lah.. jap2 lagi aku sambung lagi ye.. aku ni kalau dah menaip.. tak ingat dunia nanti.. hhehhe.... :) 

No comments:

Post a Comment